O meni

Moja fotografija
Rijeka, Primorsko Goranska, Croatia
Akvarelist i tekstopisac......Nitko nezna gdje su naše granice svih mogućnosti. Otkrivamo se svaki dan i zato "Samo nebo nek nam bude granica"..!!!!!!!! Rođena sam 17.04.55.godine, u malom Zagorskom selu Mađarevu, pokraj Novog Marofa.Već u ranom djetinjstvu su me uzimale boje oko mene.Živopisne i mirisne livade,potoci,šume,i sve to je u meni tinjalo godinama, dok se evo nije napokon ta lavina pojavila na vrhu i počela teči. Ali sad više nisu tu samo "zeleni bregi" rodnog kraja, već i sredina u kojoj živim.Jer me život proveo cestama sudbine. I neka. Bogatija sam za mnoga iskustva u životu i čvršća od mnogih izazova. Za još mnoga sutra s vama Stefiart !!!

utorak, 3. svibnja 2011.

Rovinj-akvarel dim 50x40cm


Samo da vas zaigram i da vam kažem da se meni ponekad dogode i ovakvi motivi...Stvar inspiracije...Slika za izložbu sa članovima HLD-a u Zagrebu u Galeriji "Sunce" pod nazivom "Vedute i ljudi", a ovdje je ukomponirano i jedno i drugo..Zar ne? Vaša Stefiart..:-))

Broj komentara: 5:

  1. I love this painting and wonder what it is? Is there a way for me to read your blog in English? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj blog se može čitati putem translatora.. Nalazi se na stranici bloga . A ova slika predstavlja grad Rovinj..Istra ,Hrvatska. akvarel..Hvala vam na Vašoj posjeti i dobro mi došli... Lijepi pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima!