O meni

Moja fotografija
Rijeka, Primorsko Goranska, Croatia
Akvarelist i tekstopisac......Nitko nezna gdje su naše granice svih mogućnosti. Otkrivamo se svaki dan i zato "Samo nebo nek nam bude granica"..!!!!!!!! Rođena sam 17.04.55.godine, u malom Zagorskom selu Mađarevu, pokraj Novog Marofa.Već u ranom djetinjstvu su me uzimale boje oko mene.Živopisne i mirisne livade,potoci,šume,i sve to je u meni tinjalo godinama, dok se evo nije napokon ta lavina pojavila na vrhu i počela teči. Ali sad više nisu tu samo "zeleni bregi" rodnog kraja, već i sredina u kojoj živim.Jer me život proveo cestama sudbine. I neka. Bogatija sam za mnoga iskustva u životu i čvršća od mnogih izazova. Za još mnoga sutra s vama Stefiart !!!

srijeda, 30. ožujka 2011.

Moja Rijeka-korzo




Evo nakon dužeg vremena opet sam posegnula za svojim kistovima. I dogodila se ova priča. Proljeće je napokon tu.Sve se pomalo budi i prošetali se ljudi korzom svoga prelijepog grada...Pa i ja ,ali bojom i slikom ...A vi prošetajte sad makar u mislima osunčanim korzom grada Rijeke,a onda na prvi bus, ili tup,tup, korakom laganim i sjednite s društvom na jednu finu kavicu ili sladoled na terasi bilo kojeg kafića ili slastičarnice /od velikog izbora na samom korzu/ i ispričajte se do mile volje...S osmjehom vas sve pozdravljam i pozivam na uživanje proljetnog sunca i šetnju....:-)))) Vaša Stefiart!

Broj komentara: 10:

  1. Konačno si nam se vratila Štefi, dugo te nije bilo! Baš mi je dragao što si ponovno sa nama i što si naslikala jedna od divnih motiva iz naše lijepe Rijeke.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš lijepo da si opet tu sa svojim krasnim radovima..

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad vidim ovu sliku osjećam se doma:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Već sam spomenula na svom blogu da mi je Rijeka jedan od najljepših gradova, a sad mi je i tvoja slika korza jedna od najljepših koje sam dosad vidjela!!!
    Pozdrav Rijeki!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam drage moje blogerice... Sretna sam kad dobar glas počinje da se širi i zato vam se klanjam ...:-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Naslikala si prelijepu sliku korza Rijeke, bas mi se svidja:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa znaš da si to odlično naslikala! :))) A kao ne znaš???

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepa slika, mami da prošećemo korzom

    OdgovoriIzbriši
  9. ja sam jutros već obavila rutu preko korza pa ispod sata na trg sv.barbare......
    kavu nisam popila jer sam žurila ali ću sutra:)).....već imam dogovoreno,pozivam i tebe:))...
    drago mi je da si se vratila.)))...
    pusa:)...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam svima drage moje..Radujem se vašim komentarima i bodrenju. Pa možda se i dogovorimo pa prošečemo ovim lijepim korzom..Pusa svima!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima!