O meni

Moja fotografija
Rijeka, Primorsko Goranska, Croatia
Akvarelist i tekstopisac......Nitko nezna gdje su naše granice svih mogućnosti. Otkrivamo se svaki dan i zato "Samo nebo nek nam bude granica"..!!!!!!!! Rođena sam 17.04.55.godine, u malom Zagorskom selu Mađarevu, pokraj Novog Marofa.Već u ranom djetinjstvu su me uzimale boje oko mene.Živopisne i mirisne livade,potoci,šume,i sve to je u meni tinjalo godinama, dok se evo nije napokon ta lavina pojavila na vrhu i počela teči. Ali sad više nisu tu samo "zeleni bregi" rodnog kraja, već i sredina u kojoj živim.Jer me život proveo cestama sudbine. I neka. Bogatija sam za mnoga iskustva u životu i čvršća od mnogih izazova. Za još mnoga sutra s vama Stefiart !!!

srijeda, 9. veljače 2011.

I slušam more kako diše

                                       E...da.... Tako to izgleda kad te lagano sunce uspavljuje pored mora. I ti se puštaš i opuštaš i slušaš nježne dodire  mora koji lagano zapljuskuju obalu. A kamen uzdiše i topi se od ljubavi.  Masline šuškaju, a grane se lagano njišu, jer sve je nježno i toplo. Koja milina... Zar ne? Pa uživajte! Vaša Stefiart!

Broj komentara: 10:

  1. Kako si to slikom i tekstom slikovito dočarala... još samo nedostaje miris mora da dojam bude potpun.. predivno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah...kako lijepo i romantično! Slika je prekrasna, obožavam motive moje Dalmacije.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Eda..Upravo sam tako ovu sliku doživjela.. I to je to.:-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, i u bojama i u riječima

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na komentaru i lijepim riječima Good Ghost :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, more. .budi predivne uspomene u meni. .slika je predivna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hola soy Nati y vengo a visitarte pq alguien me habló de ti.
    me gusta mucho tú blog y tus trabajos, he decidido quedarme como seguidora, no me gusta perderme las cosas interesantes y bonitas y las tuyas lo son.
    Creo que tengo mucho que aprender de ti.
    Yo tengo dos blog uno de cuentos y otro de premios y otras curiosidades y un proyecto de un tercero sobre minis y mi casita de muñecas, pero este es solo un proyecto. Estás invitada sin ningun compromiso por tú parte a visitarlos.
    ya sabes, pinchas en mi foto y te llevará volando, serás bienvenida siempre que quieras entrar, mis blog, son tus blog y puedes utilizar lo que te apetezca o necesites.
    Bueno hasta pronto un beso Nati.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima!