O meni

Moja fotografija
Rijeka, Primorsko Goranska, Croatia
Akvarelist i tekstopisac......Nitko nezna gdje su naše granice svih mogućnosti. Otkrivamo se svaki dan i zato "Samo nebo nek nam bude granica"..!!!!!!!! Rođena sam 17.04.55.godine, u malom Zagorskom selu Mađarevu, pokraj Novog Marofa.Već u ranom djetinjstvu su me uzimale boje oko mene.Živopisne i mirisne livade,potoci,šume,i sve to je u meni tinjalo godinama, dok se evo nije napokon ta lavina pojavila na vrhu i počela teči. Ali sad više nisu tu samo "zeleni bregi" rodnog kraja, već i sredina u kojoj živim.Jer me život proveo cestama sudbine. I neka. Bogatija sam za mnoga iskustva u životu i čvršća od mnogih izazova. Za još mnoga sutra s vama Stefiart !!!

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Trsatska kula


Broj komentara: 10:

  1. Tvoji radovi su vrlo ljepi i mislim, da je sasvim ok, da probaš sreču i ovim blogovskim putem. Možeš nam biti neka nova inspiracija.
    Puno sreče.

    P.S.: Pokušaj ponovo naložiti Sljedbenike, jer ne radi i niko se ne može upisati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna slika i prekrasne riječi!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam !Hrandica:-))! Zondra :-))!

    OdgovoriIzbriši
  4. često prolazim baš ovim puteljkom prema trsatskoj kuli:).....divna slika:))
    pogledala sam i ostale slike,ima nešto u akvarelu što jako volim...:)
    puno pozdrava podno trsata:))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja se slažem sa tim, da je ok, da si počela i sa blog-om. Stvarno je to neki drugi svijet ali upoznaš mnogo dobrih ljudi i ima tu punu novih ideja. Hvala, da si svratila na mom blogu. Želim ti sve najbolje. Tvoj rad je krasan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Vladuška.Nadam se lijepom druženju:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. WAU--miten taitava vesivärien käyttäjä oletkaan--ihailen--:))
    Kiitos kun tulit lukijakseni!

    OdgovoriIzbriši
  8. Akvarele jako volim i drago mi je da sam pronašla nekog ko je za to talenat i ko to dobro radi.Svi su ti lepi ali ovaj mi je...baš baš...

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno je pročitati lijepe komentare za rad koji sam predstavila. Stoga se svima toplo zahvaljujem,do novog viđenja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima!